Delta 747-400 Cabin Walkthrough

September 14, 2011


Walking through the cabin and cockpit on a Boeing 747-400 at Tokyo Narita. The aircraft is N669US.

Technorati Tags: , , ,

Comments

25 Responses to “Delta 747-400 Cabin Walkthrough”

  1. BmxProject1 on September 14th, 2011 7:40 pm

    1:440 i think a kid spat on delta airlines! omg

  2. maverick967 on September 14th, 2011 7:43 pm

    @james11096 Flying from Tokyo(narita) to Detroit! My dad was the captain so I boarded with the flight crew and made a video quickly before all the passengers boarded! Thanks for watching!!!

  3. james11096 on September 14th, 2011 8:26 pm

    what were you doing on the plane

  4. wmupilot20 on September 14th, 2011 8:51 pm

    Nice cabin

  5. grantem007 on September 14th, 2011 9:07 pm

    Dear maverick967,
    I was wondering how it feels to have a dad as a pilot, do you miss him most of the time because his on flights most of the time. What are some pros and cons of having a farther as a pilot, I would appreciate it if you could answer, Thanks!

  6. TheChillFlight on September 14th, 2011 9:41 pm

    no TV on economy?! :O

  7. ModelAirports on September 14th, 2011 10:39 pm

    @maverick967 That’s good, a PTV can substitute boredom in the air!

  8. maverick967 on September 14th, 2011 10:45 pm

    @ModelAirports They’re retrofitting all 744s with new coach seat with ptvs and the new lie flat BizElite seats! They plan on being done with them in 2013!

  9. ModelAirports on September 14th, 2011 10:53 pm

    No PTV? Delta, you can do better.

  10. extraspecialupload on September 14th, 2011 11:38 pm

    That is a wicked video!

  11. maverick967 on September 15th, 2011 12:37 am

    @jonahair747meteors6 Yeah that sucks, My uncle is a mechanic at DL in MSP!

  12. jonahair747meteors6 on September 15th, 2011 1:22 am

    LOL My dad is a Aircraft Mechanic for them and yeah if i dont get on the first flight then i just get listed on the next one LOL its only happend to me a couple times but my last trip to GRR I was supposed to fly home ona dc9 but there were 2 mechanical problems on aircraft the previous day so all the flights got overbooked i was so mad i had to fly a CRJ-200 home instead of a DC-9

  13. maverick967 on September 15th, 2011 1:44 am

    @jonahair747meteors6 I hate that! I was trying to fly to MSP last week when all those storms were in MSP and a few flights cancelled and I was screwed so I just went to MCI instead! For me I dont have a backup flight I have a backup destination! haha
    So what does your dad do at DL(Assuming he works for DL)?

  14. jonahair747meteors6 on September 15th, 2011 2:17 am

    lol my dad has been working also for about 35 yrs now but when they have problems with aircraft or they cancel i still get screwed from all the people switching to my flight but yeah like you said im also always the #1 person for non-rev

  15. maverick967 on September 15th, 2011 3:03 am

    @jonahair747meteors6 Yeah, But my dad has been working with the airline for about 30 years and when I fly on his passes im always near the top of the non-rev list because of his seniority so I havent been bumped off a flight in a really long time! Also we plan out before and look at the flights least likely to fill up at the last second and thats what I fly.

  16. jonahair747meteors6 on September 15th, 2011 3:28 am

    flyin non-rev isnt what its cracked up to be if that flight was full u would have been stuck there lol i had my fair share of being caught somewhere

  17. fukawe on September 15th, 2011 4:14 am

    Cool video dude…

  18. Jewrican13 on September 15th, 2011 4:44 am

    This is freakin AWESOME!!! I wish my dad was a pilot!!!!

  19. familyguy958 on September 15th, 2011 5:20 am

    @maverick967 Oh the terrible experiences on United from los angeles to melbourne australia. no ptv and crappy made seats

  20. Aviationnation10 on September 15th, 2011 5:57 am

    @maverick967 hell no! i mean Air Canada have ptvs on Embraer 170!

  21. hohoho226 on September 15th, 2011 6:38 am

    @maverick967 im from detroit

  22. maverick967 on September 15th, 2011 7:27 am

    @Aviationnation10 Yeah, I feel bad for the passengers in coach! I know I couldn’t sit back there for 15 hours.

  23. maverick967 on September 15th, 2011 8:10 am

    @ionutshowcase No, But my dad is a Captain on the 747-400 and he was flying the aircraft from Narita to Detroit!

  24. ionutshowcase on September 15th, 2011 9:03 am

    Are you a pilot 🙂 ?

  25. Aviationnation10 on September 15th, 2011 9:26 am

    Great video! i love the 747 but the Delta cabin is terrible no ptv!

Got something to say?